CONT IBAN: RO94BTRLRONCRT0P64766001

CIF: 29463720

Cont pay pal: asociatia.prieteni.buni@gmail.com

miercuri, 10 martie 2010

Orfanii (Irina - 18.09.2009)

"Va scriu deoarece azi dimineata am observat in curtea institutiei in care lucrez cativa catei mici care au ramas fara mama la doar cateva saptamani dupa ce au fost nascuti. Puii sunt foarte mici si plang incontinuu deoarece nu sunt hraniti . Vroiam sa stiu daca a-ti putea sa veniti sa ii luati de aici deoarece in conditiile actuale acesti catei vor muri in cateva zile cu siguranta. In institutia la care lucrez avem niste reguli foarte stricte si nu ni se permite sa ii hranim, mai mult decat atat in cazul in care nu vor fi luati de aici proprietarii cladirii ii vor otravi asa cum au facut de fiecare data
Va rog sa ma contactati!"

Asa suna apelul de pe grup in ziua in care m-am decis sa ma implic si in cazarea animalutelor.

Am vorbit la telefon cu persoana care a semnalat cazul si am aflat ca erau 8 suflete ramase fara mama. Catelusa a fost otravita (voit sau nu) si a lasat in urma ei 8 prichindei neajutorati. Insistand si eu asupra faptului ca nici eu nu pot prelua 8 catelusi, pana la urma 3 dintre ei si-au gasit stapani printe colegi de serviciu si 5 mi-au fost adusi mie.
5 ghemotoace speriate si flamande, 4 fetite si un baietel, 3 dintre ei nu aveau coada.

Peripetii inca din prima seara. Eram mutata de curand
in zona si am observat ca 3 doamne aveau grija de cateii din zona, inclusiv de un catelus de 4 luni care "locuia" in tarcul unde am adus piticii. Am fost pana la un pet shop si cand m-am intors, cateii disparusera. Speriate ca cineva a abandonat din nou catei in tarc, doamnele i-au dus in parc. Le-am explicat ca le voi gasi stapani si ca le ajut cu hrana si ingrijirea tuturor cateilor. Si asa a inceput o frumoasa prietenie intre mine si dansele si am cazut de comun acord sa avem grija de toti. De atunci sunt "de tura" 4 zile consecutiv, o data la vreo doua saptamani, sarcina principala fiind sa hranesc toti cateii de acolo, in numar de 7 adulti.
Doamnele au gasit stapani baietelului, Bebe (singurul maro) si fetitei Panda.
Cateluselor albe Nelsa si Trifoi le-am gasit stapani postand muuuulte anunturi pe internet.

Cu Patricia, noua stapana a lui Trifoi (acum Chakra) am pastrat legatura si mi-a povestit ce rasfatata este acum catelusa.
Din nefericire Ursa inca se afla la mine in tarc si inca ii caut un stapan care sa o merite.
Cat despre Cezarica, baietelul de 4 luni care era in tarc atunci cand am adus ghemurile, la cateva zile l-am dus eu, foarte mandra de mine, la noua casuta, la curte, unde poate sa zburde liber fara sa fie in pericol.

02.09.2011: Ursa a fost in final adoptata, are nevoie de timp de adaptare, insa ii uram mult noroc la noua familie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu