CONT IBAN: RO94BTRLRONCRT0P64766001

CIF: 29463720

Cont pay pal: asociatia.prieteni.buni@gmail.com

vineri, 12 martie 2010

Noiembrie 2009

O luna speciala pentru noi. De ce ? Suntem nascute amandoua in aceasta luna minunata, la exact doua saptamani distanta :) Atunci am decis sa formam o mica echipa si sa ne implicam mai mult. Am realizat ca impreuna putem face mai multe lucruri, pentru ca avem sprijinul celeilalte si ne completam reciproc.
Primul caz rezolvat impreuna suna cam asa:

Buna ziua,

Va scriem cu disperare... Suntem mai multi iubitori de animale din incinta Romexpo. In curtea hotelului Sofitel s-au nascut opt pui. Toata lumea i-a ingrijit si i-a hranit iar eu personal, le-am comandat vaccinurile. De ieri insa au inceput sa moara otraviti. Paznicii de la Sofitel ne-au confirmat ca e vorba de otrava pusa aparent de angajatii de la curatenie. Nu ne-ar mira ca, profitand ca sunt sociabili, sa le-o fi dat direct micutilor. Din opt au ramas patru si nu stim ce se va intampla pana maine...Dati- ne un sfat, un ajutor...

Cu mult respect,

Persoana care ne-a semnalat cazul a gasit intre timp cazare pentru micutii mustaciosi ramasi in viata, insa mamica trebuia sterilizata de urgenta. Am apelat (Irina) la o fosta colega de facultate si foarte buna prietena si la prietenul ei care ne-au asigurat transportul pana la cabinetul doctorului Fulger si astfel catelusa mare si blanda a fost sterilizata si reteritorializata.

Poate unele persoane se vor intreba de ce facem un caz din acest lucru. Raspunsul este: pentru ca am scutit-o pe aceasta catelusa fara stapan sa mai aduca pe lume alti catei care sa aiba aceeasi soarta ca cei otraviti. Si asta este o realizare! Este un pas minuscul spre obiectivul nostru: de a nu mai exista animale pe strada....si asta este doar inceputul. Va lasam pe voi sa vedeti mai departe ce vom reusi sa facem.....si noi suntem curioase :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu