CONT IBAN: RO94BTRLRONCRT0P64766001

CIF: 29463720

Cont pay pal: asociatia.prieteni.buni@gmail.com

sâmbătă, 15 mai 2010

Frida (martie 2009)

Pe Frida am cunoscut-o la adoptii pe animale.ro, micuta, roscovana, dragalasa, dar in cautare de stapan. Anca a fost salvarea ei insa distanta pana la ea era un pic cam mare. Avand drum in Bacau la inceput de martie m-am oferit sa o aduc la destinatie.
Asa ca trupele s-au pus in miscare, Frida a fost trimisa de la Constanta la Bucuresti cu trenul, am preluat-o si a doua zi am plecat spre mamica ce o astepta. A fost foarte cuminte tot drumul, a dormit cu Tzony(catelul meu) si s-au intretinut o alta noapte la ai mei acasa.
Dis de dimineata am plecat spre Bacau sa ducem pitica Ancai, o tanara draguta. A fost foarte bucuroasa, a asteptat-o aproape o luna si cand s-au intalnit a exclamat”Ce urechi mari are! Tot vulpita mea a ramas!”
Ne-am intors fericiti - inca un suflet a ajuns la familia iubita.
Am primit vesti de la ea si ne-am bucurat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu