CONT IBAN: RO94BTRLRONCRT0P64766001

CIF: 29463720

Cont pay pal: asociatia.prieteni.buni@gmail.com

luni, 23 aprilie 2012

Sterilizare in timpul vacantei - Bran (18.03.2012)

Ca grup, mergem destul de des la un prieten la Bran care are o casuta si doi catei frumosi pripasiti pe acolo. Un catel si o catelusa blonda si frumoasa. In acest sfarsit de saptamana m-am gandit sa o sterilizam pe Fetita, mai ales ca mi s-a spus ca de fiecare data puii ii sunt aruncati. Dimineata la 8 am suit grasana de 23 kg in masina, a fost sterilizata, am primit si o reducere fiind asociatie :) si am adus-o dupa-amiaza inapoi. Era un pic speriata ca nu stia ce i se intampla, insa a doua zi era ca noua, a fost foarte cuminte cand i-am dat antibioticele si de acum inainte va fi linistita. Speram sa nu se ingrase si mai mult :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu